fredag 2 april 2010

Pattaya

Nu har vi kommit in till Pattaya o vart har sen i gar eftermiddag. Vi lamnade 5 underbara dagar i paradiset Koh sameth, en nastan ode strand med inte sa mycket annat att gora an att dricka drinkar o koppla av.. Fruktansvart valbehovligt. Jag har jobbat en del pa brannan. Har lyckats att inte branna mig vilket e skont. Daremot far jag massa soleksem som inte vill ge sig..
Igar kvall satte shoppingabstinensen in nar man sag alla loppebodar har i pattaya + att har ar den basta o billigaste shoppingen i hela thailand nastan.
Jag fixade aven naglarna igar hos en jatteduktig tjej som har malat svarta o vita blommor med rosa bakgrund pa mina naglar o aven tarna. Far se hur lange det haller. ev gor jag om dem innan jag aker hem. Det kostade inte ens 50 sek for bade och o tog ca 1,5h. Kanns som ett han mot dem men sa e det har o det e val det som e det basta.
Ska bli spannande o se om man far hem all brote sen.. haha.. syrran o morsan har redan kopt en extra vaska, far nog bli sa for min del oxa.
Nu sitter jag o vantar pa taxin till flygplatsen. Malaysia stundar idag. Ska shoppa klockor o briller o skor i KL. Det ska vara billigt dar.
Pa sondag blir det F1 race o pa kvallen flyger vi tillbaks till Thailand o Pattaya.

Gotta go..

Love L

1 kommentar:

  1. Jag är såååå avis på dig och vill oxå till mitt älskade Thailand! Ang eksemen så e det bara att fortsätta sola ;) den taktiken kör jag haha. Jag brukar ju få hemske utslag som ser ut som rena ödleskinnet men de försvinner när jag solar mer och huden vant sig (säkert jätte hälsosamt). Finns även en bra salva jag brukar köpa i Thailand som lugnar det (obs ta på kvällen när du inte solar) den heter FENISTIL GEL, tuben är liten och röd/gul så även kartongen, eller var iaf, du får gärna köpa en till mig oxå om du kan undvara ngr kr så får du pengar när du kommer hem.
    kram

    SvaraRadera