söndag 11 april 2010

Mysig helg!


Lördagsförmiddagen spenderades i Varberg hos Erica, Fredrik o Ellie! Vi grillade korv till lunch ute i den härliga vår solen! Ellie fick en liten solklänning som jag köpt i Thailand och Erica fick oxå lite småsaker! Jag hoppas dem blev glada!

På kvällen gick älsklingen o jag ut o käkade Thaimat o sen åkte vi inte till Bergakungen och såg Avatar i 3D. Vet inte om den filmen va nåt för mig men det va coolt att se 3D effekten!


Idag söndag blev jag bjuden på lunch hos min gamla homie Cajsa. Min andra homie Emma va oxåa med och vi hade jättetrevligt. Det bjöds på Avocadosoppa o sedan Kaffe i solen. Vi fick oxå träffa Cajsas lilla dotter Unni på 4,5 månader. Jättesnäll o söt liten docka!

Efter det åkte älsklingen o jag ut till brautegams (hur det nu stavas) i Fjärås o åt en glass i vårsolen.


Nu har mestro lagat flygande Jacob till mig!

hmm.. bilden skulle ligga här o hamnar överst... inte ok, får fundera ut hur man får den på rätt ställe till nästa gång


Love L

1 kommentar:

  1. Ang bilderna, de hamnar alltid längst upp här men det är bara att markera och dra ner den dit du vill. du kan även få in flera bilder samtidigt har du sett va?
    kram

    SvaraRadera