söndag 25 april 2010

Helgen..




Helgen har varit jätte trevligt o lugn o fin.. I fredags va vi ute o firade Angelas sambo som fyllde år i veckan. Vi hade en mysigt lite förfest hemma hos oss med lite skumpa innan vi åkte in bowlade o käkade på Strike i gbg. Maten va väl sådär, iaf min Smörgås med "äkta handskalade räkor"... i lake.. som dem glömt skriva med.. Hur som hellst slutade kvällen på Black Pearl med några goda drinkar o lite dans.

Lördagen blev därmed lugn.. Älsklingen åkte iväg med några kompisar på kvällen o hemma blev jag med en godispåse o roade mig med det ni såg i det tidigare inlägget..

Idag söndag har älsklingen vart inne på motormässan o jag har grejat lite hemma. Satt upp nya vårgardiner, tvättat lite o vart en lite sväng på Kungsmässan. Hittade ett fint svart linne som fick åka med hem. Va uppe o hjälpte mamma o färga håret innan det.

Imorn kväll ska jag ha Mary Kay party hemma. Ska bli trevligt.. men dyrt känner jag.. Tur det e lön imorn..
So long..

Love L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar