lördag 10 april 2010

Hemma igen..


Nu har jag varit hemma i två dagar. Har haft jordens jetlag trots att man kom hem i "rätt" tidsrytm. Men nu mår jag prima igen o har fått mysa massor med min älskling.. två veckor e ju en del att ta igen.. ;o)..


Jag har verkligen haft en underbar semester. Det är verkligen värt att leva lite snålt ett tag o spara ihop pengar till en ny resa.. Det har gått en del pengar där nere men o andra sidan har man har man gjort det man har velat, köpt det man velat (endast behövt tänka på ev övervikt) o ätit o druckit det man har velat utan att behöva tänka på va det kostar. O det e ju så man vill ha det..


Det kändes dock som att jag inte handlat så mycket men när väskan vägde 25,5 kg på vägen hem ( 15kg ner) o ett handbagage på drygt 8kg så insåg man att det hade jag nog ändå. När jag packade upp fyllde jag upp en hel soffa med grejer!! =)

Allting jag hade köpt till älsklingen passade perfekt så det va jätte roligt!


Det har varit två lugna dagar nu men idag ska Angie o jag ner till Varberg o hälsa på fam Holmgren/Andersson. Lilltjejen o mamma ska få en liten present!!


Ska försöka lägga upp bilder snart oxå.. ett litet smakprov dock här överst.. :)
So long..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar