söndag 25 april 2010

Mitt nya kall....


Jag har börjat pimpa naglar.. Blev sugen o fick inspirationen i Thailand då en tjej handmålade mina naglar jättefint. Det såg inte så svårt ut tyckte jag, dock pilligt, men tänkte ändå att det där måste jag klara av.. Det e dock inte det lättaste att måla på sig själv.. o speciellt inte på "fel" hand eller med fel hand snarare.. Detta är iaf va jag har lyckats åtstadkomma so far..

Dessa svarta o glittriga har jag målat på mig själv. Dem andra är några utkast..


Några fler av dessa lite roliga..


Sen pimpade jag upp dem turkosa lite mer..
Har bara suttit o lekt lite än så länge.. Blir nog svårare att göra på '"riktiga" naglar sen när man inte kan vrida o vända så mycket.. Så Angela se till att spara nu så jag kan börja öva på riktigt! =)
Love L









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar