lördag 27 mars 2010

Koh samet

Nu sitter jag med en lanad dator pa koh samet som vi kom till i morses.
Vi har solat o badat hela dagen.. Jag har fatt massage o fixat mina halar.. hade bara tankt massage men nar massoren sag mina halar sa han bara - clean feet clean feet.. ok ok, yes please!
sa nu e man en helt ny manniska.. men mer ska det bli..
Har lever man som en prinsessa kan jag lova.. Som vi sager- vi har det sa bra sa vi borde fa stryk. Det har e verkligen en paradis ö.. bara att hamta drinkar i baren hela tiden under dagen. Min favorit e mixad vattenmelon med is.. helt galet gott har nere i varmen..
Igar kvall va vi hemma hos min gudfar som bor ha nere, i narheten av pattaya. Vi grillade o badade i polen hela kvallen.. Helt underbart. Kul att se ett modern inhemsk hem.. haha
Vi kommer nog att blir kvar har i tre natter. Sedan aker jag med mor o far in till pattaya for shopping o sol o bad.

Det e bara min alskling som saknas.. Hade han varit har hade lyckan varit fullstandig just nu..

Soliga halsningar fran semesterfiran L.

1 kommentar:

  1. Just hit skulle jag oxå vilja åka, har hört så mkt gott om det, kul om du kunde lägga ut lite bilder sen. Ha en fortsatt trevlig resa
    Kram

    SvaraRadera