tisdag 13 april 2010

Back in biz..

Då har man jobbat två dagar.. Det känns knappt som man vart därifrån.. Dock känner jag mig lugnare i själen o det känns bra.. Fick även massage idag på lunchen o min massör sa att jag kändes mycket mer avslappnad o det gjorde inte alls så ont som det brukar.. Så alla Thaimassage har nog gjort lite till iaf.. =)

Lovade ju att lägga upp lite pics så nu ska vi se om jag lyckas.. har fått lite tips oxå om placeringen.. Tack Carita! =)









Mamma o jag har precis shoppat solhattar i Bangkok ute på en båttur. Första dagen därav den genomskinliga hyn..













Pärsson tunn skivor va bland det första vi såg! haha









Sexy babe posar!! =)

Fler bilder kommer, tar för lång tid, Ska iväg till Vicks på kalas nu!

Håll tillgodo..

Love L

1 kommentar:

  1. Ett litet tips till, glöm inte att ta bort onödiga tomrader Om du vill alltså ;)
    Kram Såg eran nya chef idag, e han ok eller??

    SvaraRadera