lördag 20 mars 2010

Lördag

Jobbade fram till fyra idag..

Efter jobbet köpte jag med fika hem och älsklingen o jag plöjde ett par avsnitt av Playa del sol som vi börjat kolla på.. Missade den helt när den gick på tv.. Inte asball men den har verkligen sina stunder, o den blir bättre o bättre..

Senare tog jag mig ett riktigt skönt skumbad. Behövde slappna av lite nu, eftersom jag har lite för många fjärilar i magen inför resan känner jag..

Nu e jag precis hemkommen från en super mysig kväll hemma hos Angie o Micha. Dem bjöd på Tacopaj och sedan spelade vi tjejerna mot killarna i Brainstorm. Ett riktigt kul spel som verkligen rekommenderas. Massa prat o skratt garanteras!

Så tack Angie o Micha för en kanonkväll. Imorn är det vår tur att bjuda igen..

Dags för skönhetssömn.

God natt

Love L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar