onsdag 24 mars 2010

Start klar!!

One hour to go!!
Om en timme blir jag upplockad av limon.. ingen limo tyvärr men dock en volvo850! hehe.. Får duga helt enkelt. Sitter o tar igen mig lite efter att ha vart uppe o hetsat sen kl 7 imorses.
Jag tror att allt e klart o att jag inte glömt nåt av det viktigaste iaf.. Vägde väskan på personvågen.. 15,9kg!! Men bara necessären väger 3kg!! helt galet. Men där i är ju mest förbrukningsvaror så det kommer ju bara bli lättare!!

Så nu e jag fit for fight för en grym semester!! Så fit man kan bli iaf.. Kommer sakna min man nåt otroligt!! Gör det redan.. Älskar dig mest!!

So long..

Love L

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Hade planerat att ringa och önska dig trevlig resa, men fick sovmorron för Fredrik är hemma idag...Så Trevlig resa! Hoppas du uppdaterar lite här, gärna med bilder, så vi kan låtsas att vi är där med dig! Kram, kram Erica, Ellie, Fredrik

    SvaraRadera