fredag 19 mars 2010

Ny blogg nya möjligheter

Har bestämt mig för att ta upp det här med bloggandet igen.. E såå sugen hela tiden men hela tiden prioriterar jag nåt helt annat.. Brukar dock läsa en del..

Därför ska jag nu oxå prova detta stället istället för blogg.se. Har hört lite om det så det ska bli spännande o se hur det fortgår..

För övrigt är dagens plan är iaf följande:

  • sova länge
  • Lång frukost
  • Träffa mamma på stan
  • Växla pengar till bath och ringit?! (Malaysiska iaf)
  • Ev lämna tillbaks ett linne (har inte bestämt mig än)
  • Köpa en reseplatttång.

På onsdag bär det av på min jungfru resa till Thailand. Det blir även en sväng till Malaysia där det ska göras huvudstaden och även se F1 racet live!

Det känns som att resfebern har satt in då jag börjar nojja mig för det mesta.. Ska iaf sätta igång o packa lite idag tänkte jag.. och sålla ut lite kläder jag tänkt ta med mig..

Dags för makeover innan en tripp på stan med mor min.

Love L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar