fredag 19 mars 2010

Shoppat

Linné från Kappahl, bilden lånad från Kappahl.se

Det mest är nu check på min to lista idag.. Kom precis hem nu. Och som alltid när man går i affärer med mamma kommer man hem med massa påsar.. Tyvärr betalar hon inte, men en sen lunch bjöd hon på dock..

Hittade ett rätt tufft linne på Kappahl med lite strass på, det på bilden fast i svart, och även en Klänning med nån form av nitar runt halsen på Lindex. Den fick jag dock inte med mig hem för jag kom på att jag hade en kupong på 30% hemma så den tänkte jag hämta imorn. Båda två kommer bli perfekta i Thailand iaf. Sen köpte jag även en liten reseplattång, det jag egentligen skulle köpa. En Babyliss, svart liten sak. Den e ju rätt liten, ser ut som nån leksaksvariant, så jag hoppas verkligen den funkar på mitt stora och bångstyriga hår.
Nu ska jag nog vila en stund innan jag hämtar upp resväskan!
Love L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar