fredag 26 mars 2010

One night in bangkok

Oj oj oj.. Kunde inte riktigt forestalla mig denna otroliga hetta.. det e helt galet. Igar fullstandigt rann man bort. Vi gjorde bangkok pa nagra timmar. Fick sovit nagra timmar nar vi landat o sen akte vi ut pa en battur i bangkok genom kanalerna.. riktigt roligt att se bade det moderna och mer inhemska. Vi har skumpat runt i tuctuc och vart pa nattmarknaden och shoppat lite grann. Sis o jag tog aven en svan pa MBK, Bangkoks storsta varuhus.
Nu har vi precis skumpat fram till Leif som bor en bit utanfor pattaya efter en ca 2h bilresa. Vi har kakat lite o vantar pa att aka hem till hans pool o bada lite innan vi ska ga pa restaurang o kaka. Imorn bitti ska vi ta baten ut till Koh sameth for sol o bad.
Just ju kanner jag mig blekat i thailand.. sag ev en britt igar som va nan nyans blekare men marginellt..

Onskar saaaaa mycket att min alskling va med mig har nere.. Men min mor o far och nu gudfar gor det basta for att ta hand om mig..

Updaterar igen sa fort jag far mojligthet..

Varma kramar fran mig till alla hemma..
PS. Har fatt mig en fotmassage an sa lange, knappt 50kr for 60min. ds

Love L

1 kommentar:

  1. Ja det är svårt att föreställa sig, det är som att gå in i en vägg när man går ut från planet.
    kram

    SvaraRadera