torsdag 27 maj 2010

Ledig torsdag..

Precis tillbaks efter en timmes powerwalk med stavarna.. "orkade" inte åka bort till gymmet o dessutom känns det bra med lite variation i träningen. Gå/springa på bandet e inte kul varje dag.. Igår va jag dock på spinning.. måste tillägga kl 8 på morgonen oxå! Det tycker iaf jag e rätt seriöst.. Berodde dock på att jag jobbade 13 - 22 sedan. Men jag lyckades hinna med rätt mycket ändå.. Åkte upp till mamma efter spinningen på en kaffe, sen hem o duschade o kl 11 va vi på Freeport o shoppade loss lite.. Jag fick lite grejer till håret o ett par sommarpjucks till pangpris!





I förrgår köpte jag oxå ett par skor.. Palladium e på tapeten igen! Värsta högstadiekänslan.. hehe.. Så ett par sådana fick det bli, den högre modellen, vårfrächt vita! =)



När ska det bli modernt med USA-sockar igen då??

Idag e det tordag o jag har fjäskat till mig ledigt pga att Syrran fyller år! Grattis till dig! =) Så nu ska jag hoppa in i duschen o sedan ner till staden o fortsätta shoppa.. =) iaf en födelsedagspresent. Så ikväll bär det av ner till Strawtown.. Halmstad på kalas...

So long.. Love L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar