lördag 8 maj 2010

Mary Kay



Igår fick jag mina grejer från Mary Kay som jag beställde förra veckan när jag hade ett litet party hemma!

Det är en rengöring, en fuktkräm, en foundation, ett mineral puder med borste o en concealer! Kanonbra grejer verkligen för er som inte provat!


Lördagen började med ett gym besök efterföljt av en dag på stan med Angie. Vi va ute efter en doppresent till lilla Ellie som döps imorn.. Fick till slut tag på några roliga, lite originella dop presenter. Kan inte avslöja vad här med risk för att mamman läser.. =)


Kvälle har varit väldigt lugn. Självplågade mig en stund o lagade mat till älsklingen o Pappa. Schnitzel med hemmagjord champinjonsås stod på menyn. Dem sa att det va gott.. =)


Har målat mina naglar matchande en lila klänning som jag köpte idag för att ha på dopet.. Klänningen e kanon dock blev inte naglarna som jag ville.. =(


För övrigt tappade jag drygt 4 kg första veckan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar