onsdag 2 juni 2010

Imorn har jag gått på pulver i 5 V. Helt sjukt va tiden har gått fort! O va det går förvånansvärt bra ändå. Känns som jag har vart på massa kalas under tiden oxå o verkligen stått emot allt gott. Detta har resulterat i drygt 10 kg än så länge.. =)
Jag har tom bakat en morsdagstårta. Som såg hur god ut som hellst. O det va den oxå enligt dem som fick äta! Så det va roligt att höra! =) Jag kan tyvärr inte uttala mig då..
Men va tycks? En mazarintårta med fläderkräm o färsta bär! Hittade den i Leilas piece of cake bakbok! Den e inte nyttig nånstans (förutom bären då kanske) men otroligt god tydligen!
Dock va jag på möte i måndags på extrav o det va nån som nämde att dem behövde äta pepcidduo för halsbränna. O man ska inte äta några mediciner (hellst inte) om dem innehåller kolhydrater berättade coachen. Då kom jag o tänka på mina allergi mediciner som jag käkar regelbundet. Så dem bromsa min fettförbränning från att gå på max.. Men jag måste ju ta dem för att överleva i princip så jag får nog leva med det.. Tycker ändå att ca 2 kg i veckan känns rätt lagom!
Det här inlägget rimmade ju bra.. pulver o tårta!! jaja, men så e det i den bittra verkligeheten!!
So long, nu blir det nog en lite joggintur i det fina vädret.. ( gömmer mig dock i skogen än så länge)
Love L
Idag e jag ledig o funderar på vad jag ska ta mig för.. Vet va jag ska göra, har bara inte bestämt i vilken ordning jag ska göra dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar