torsdag 27 maj 2010

Pingsten 2010 i bilder!


Första kvällen, grillning i solnedgången.. Fredrik o jag tittar på!


Världens sötaste Ellie gjorde hela helgen.. ;o)


O världens sötaste D oxå! ;o)



Erica o jag känner på vattnet o visar musklerna.. dem finns nånstans där innanför iaf...


Ute på promenad i den underbara naturen!

Hur vackert som hellst...


Teamwork = baconlindad tjock korv!


Avkoppling i solen


Grillchefen med kompis!




Jag kopplade av med att måla Ericas naglar! =)



Dem berömda vattenpumpen!



Mitt hjärta!



Sammanfattning: Hur underbar helg som hellst. Vacker väder, goa vänner, mycket promenader
och mycket avkoppling! Lite trist att man varken fick äta eller dricka nåt gött.. Men jag hade iaf en sympatisör med mig, Fredrik som oxå kör pulver. Det va en liten tröst..
Men den bästa trösten är ju att man verkligen känner att det händer grejer nu.. Om min våg hemma stämmer så har jag från det att jag vägde in mig hos Viktväktarna i början på februari gått ner 10 kg! =)
Love L

2 kommentarer:

  1. En helt underbar helg =) Samma nästa år?! Kram Erica

    SvaraRadera
  2. Klart det blir!! =)

    SvaraRadera