tisdag 4 maj 2010

Prickig..

Inne på 6:e dagen.. Idag har jag mått alldeles utmärkt, inte kännt av något yrsel alls.. Det känns bra.. Dock e magen lite småtrög men preppar med frön o omega 3 nu o har redan märkt skillnad så det e skönt..
Har varit ledig idag. Vid tolv hade jag mitt första möte på xtravanza och även fått en gymintroduktion. Dock e gymmet rätt litet o fruktansvärt trist, inte en människa o ingen musik. Så hedanefter e jag stammis på friskis igen.. =)

Senare på eftermiddagen kom en tjej från Eksta hit. Vi har ringt typ 100 ggr pga att lådorna i köket e kassa + att vi verkar ha mögel i badrummet + lite andra grejer..

Så nu ska vi få nya vita luckor i köket, ny golvmatta i köket + att dem ska tapetsera om kök + sovrum!! Jippi!! Badrummet ska dem oxå komma o mäta fuktigheten o se vad det som hänt! Så det blir nästan en ny lägenhet!
Känns skit bra eftersom vi bestämt att bo här ett tag för att spara lite pengar inför en framtida bostad!

Kvällen har spenderats med nagelmålning, idag blev det mina egna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar