onsdag 9 juni 2010

Sjuk- Det e en världslig sak?

Vaknade bomtät o tjock i halsen i morses! Kände på mig redan igår att nåt inte stämde men trodde att det va pollenallgerin som spökat det sista.. Kanske en kombination, men idag har jag kännt mig helt utslagen.. Bara legat på soffan eller i sängen o glott på dumburken eller nån film.. Imorses låg jag o tittade på Karlsson på taket! haha, det va inte igår.. rätt kul faktiskt.. Såg faktiskt american beauty oxå som jag inte heller sett på hundra år.. den e lite skum men ändå bra på nåt sätt..

Har verkligen inte tid att må kasst, eller jag vill inte.. så mycket jag vill göra men inte orkar.. O ingen kuckelimuckmedicin får jag äta heller.. Förövrigt, enligt min våg hemma, har jag nu gått ner 12kg o -15cm i midjan! Imorgon e det 6v!

Så idag har jag varit sugen på typ allt jag inte får äta, vilket verkligen är ALLT! Kom o tänka på att i SATC tex beställer Carrie ofta in "hot water and some lemon". o en annan film jag såg häromdagen gjorde dem även det där. Så idag har jag provat o det e faktiskt helt ok! Blir väldigt god frisk citronsmak.. Fast just nu tycker jag dem flesta vatten "kombinationer/smaksättare" är gott..


4 kommentarer:

  1. Hej lilla gumman =) Tycker verkligen synd om dig.
    Tack så mycket =) Jag lovar att när du får/kan äta igen så ska jag baka massa goda grejer till dig =) Love U!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket =) Dem va goda. Dock lite mäktiga. Snart får du äta =) Puss

    SvaraRadera
  3. hehe.. ja kan tänka mig det! men ska det va ska det va på riktigt! inga låtsas muffins här inte! Bröden såg förövrigt oxå smarriga ut!

    SvaraRadera