torsdag 10 juni 2010

Börjar bli ordning på mig nu..

Jag känner mig mycket bättre, inte alls tjock i halsen längre, dock lite snorig fortfarande men det e sånt man får leva med! Gjorde nog gott med två dagars vågrätt läge, lite citronvatten o min pulver föda!
Så idag blev det inte många knop gjorda.. Vilat o slängt ut lite grejer på Tradera faktiskt.. Fick ut några grejer igår oxå som jag redan fått bud på! Så det känns gött. Gjorde ett stor röj i garderoben i måndags. Fick ihop en säck med kläder som blivit för stora!! =) Dem ska jag skänka till en tjej på jobbet imorn.. Dock några, enligt mig lite finare o knappt använda grejer, åkte ut på tradera.. o åtminstone några grejer va ju attraktiva.. 6 days to go dock!
Har även fått dregla lite över Angelas smarriga bakbilder resten av eftermiddagen..
o vi som hade planerat att gå ner på torget o kolla på Erik Grönvall ikväll el typ nu! Men så e det när man blir sjuk, missar allt kul. Jag får kolla på kniven mot strupen ikväll istället, square i KBA ska ju få en makeover o det kan ju vara kul att kolla in!
Imorn ska jag tillbaks till jobbet iaf!

Trevlig kväll där ute!
Love L

2 kommentarer:

  1. Ojoj, verkar som om du har fullt upp! :)

    SvaraRadera
  2. Hej babe....

    Jag saknade dig i går. Men det är skönt att du mår bättre =) Ringer sen. Puss

    SvaraRadera